Skip Navigation Links

اقدامات لازم برای خرید پنل اس ام اس

نوشته شده درتاریخ : 1394/03/12 ساعت : 12:48:27

شما برای خرید پنل اس ام اس افزار ، تمامی اطلاعات مورد نیاز را پیش روی خود دارید. ما برای مشتریانمان امکانی فراهم کرده ایم که بتوانند به راحتی پنل مورد نیاز خود را انتخاب کنند و به سادگی خرید خود را انجام دهند.

در ابتدا توصیه می کنیم که با تمامی پنل ها و ویژگی ها و شرایط آنها آشنا شوید. چرا که نوع فعالیت تجاری در انتخاب نوع پنل پیامک تاثیر گذار است. برای مثال ممکن است شما در یک فروشگاه یا در یک شرکت مشغول به فعالیت باشید. میانگین ارسال پیام شما در ماه به مشتریان، میتواند متفاوت باشد و همین عاملی است برای انتخاب مناسب ترین پنل پیامک.

برای مشاهده و مقایسه پنل ارسال پیامک  میتوانید به صفحه مقایسه پنل ها مراجعه کنید ، سپس  سامانه پیامک مورد نظر را انتخاب نمائید.

اما عاملی که بسیاری از کاربران را برای خرید پنل اس ام اس دچار تردید می کند؛ عدم آگاهی از تعرفه ها و هزینه ارسال پیامک می باشد. برای این منظور مطلبی با عنوان تعرفه کاربران اس ام اس افزار و  سامانه ی آنلاین تعیین شارژ مورد نیازدر سایت گنجانده ایم که بتوانید قبل از شارژ موجودی حساب خود، آن را مطالعه کنید.

بسیاری از کاربران و مشتریان ترجیح میدهند که به جای استفاده از خط های مشترک ، که به همراه خرید پنل اس ام اس به خریداران اهدا می شود؛ یک خط اختصاصی مجزا نیز تهیه کنند تا بتوانند از طریق چند خط، با مشتریان در ارتباط باشند. برای این منظور لازم است که اقدام به خرید خط اختصاصی مجزا کنید. اما قبل از هر چیز لازم است که در بخش تعرفه خطوط اختصاصی را مطالعه و از قیمت خرید انواع خطوط اختصاصی آگاه شوید.

نهایتاً در این مرحله شما میتوانید به راحتی پنل مورد نظر خود را متناسب با شرایط ذکر شده انتخاب کنید و فرم قراداد پنل را پر کنید. فراموش نکنید که خطوط اختصاصی تنها زمانی برای شما فعال می شود که پس از ورود به سامانه اقدام به ارسال مدارک مورد نیاز  سامانه پیامک کنید. برای مشاهده مدارک مورد نیاز میتوانید به بخش دانلود سایت "فرم قراداد پنل" مراجعه کنید.

فراموش نکنید که پس از عضویت در سایت  میتوانید بلافاصله با دریافت اطلاعات حساب خود، در بخش" ورود "به حساب خود وارد شده و در صورت دریافت و تایید مدارک از سوی همکاران ما، میتوانید بازاریابی پیامکی خود را آغاز کنید.

با آرزوی موفقیت و پیروزی